CC Konkurrence ~

Her kan du have et personligt galleri.
Dettegalleri er oprettet med henblik på vores kommende konkurrencer

Redaktør: kimg

Re: CC Konkurrence ~

Indlægaf MichaelS » man aug 20, 2012 10:26 pm

Korrekt Rexus,

Der står frem til kl 24:00 det er bare Øster der ikke kan vente med at udøve sin dommergerning :D
"If you hear a voice within you say 'you cannot paint,' then by all means paint, and that voice will be silenced."
Vincent Van Gogh
Brugeravatar
MichaelS

Geografisk sted: Kgs. Lyngby

Indlægaf ~ Oester ~ » man aug 20, 2012 10:33 pm

Hov for sa... :lol:

hehe sorry min fejl, jeg var vist lige en dag for an ;)

KOM FRISK MED BILLEDER ;)
Paint by ~ Øster ~
Brugeravatar
~ Oester ~

Geografisk sted: Slagelse ~ Vestsjælland

Indlægaf rexuz » man aug 20, 2012 11:11 pm

Haha det er helt ok jeg . Hade helt glæmt at det var idag så det var kun godt du skæv noget ellers hade jeg ikke nået det .... :)

Føler mig lidt som ham den lille der står og råber . Jeg vil os leje haha

Særligt nå jeg kikker på det folk laver det ser sku godt ud , det er dejligt at se folk få lavet nogle gode ting ,

Jeg få helt lyst til at øve noget mere og så lige få de siste ting på plads og så komme med på kursus det ser ud til i har mega meget ud af det :)

Sys sku i sparker r##

Hehe

Hilsen martin
rexuz
Site Admin

Indlægaf MichaelS » ons aug 22, 2012 9:01 am

Hej Alle,

Så er konkurrencen forbi, og dommerne har argumenteret og voteret internt og er kommet frem til en vinder.

Vinderen er Aintjel's Fønix!

I dommer panelet var vi meget imponerede over det stærke billede som her fremtræder med valget af meget simple metoder så som Daggerstrokes og få skarpe detaljer samt brugen af lidt flammer til at skabe dynamik.

Tillykke til de andre deltagere også, I kan være stolte hver især da i har leveret nogle flotte billeder som i kan være stolte af.

Mvh
Øster & Michael

P.S. ville egentlig gerne have tilføjet billedet i dette indlæg men det er jo Aintjel der har billedet :D
"If you hear a voice within you say 'you cannot paint,' then by all means paint, and that voice will be silenced."
Vincent Van Gogh
Brugeravatar
MichaelS

Indlægaf Jalking » ons aug 22, 2012 9:56 am

Tillykke til Aintjel, det er et smukt billede. Jeg syntes at det er det rigtige valg, med Maikens sommerfuglespisende fe som en stærk nummer to. Jeg ville gerne have bidraget med noget, men syntes ikke at jeg kunne nå at lave noget på den tid, jeg havde til rådighed (er først kommet på forum for nylig).
"when you break something to see how it works, you have left the path of wisdom" - Gandalf the Gray
Brugeravatar
Jalking

Indlægaf aintjel » ons aug 22, 2012 10:00 am

Tusind tak, det er jeg rigtig glad for, især når man ser på hvad jeg var oppe imod :D
En stor hånd herfra til de andre deltagere, og en stort tak til dommerne for lave og dømme konkurrencen :D
Brugeravatar
aintjel
Site Admin

Geografisk sted: Greve

Indlægaf Maiken » ons aug 22, 2012 10:15 am

Mange gange tillykke til Aintjel. Den er super flot. Ville sku også gerne kunne male sådan, men det kommer vel en dag. :D
Tak til dem som var med og ikke mindst dommerne, som tog sig tid til at være med. Jeg mener også det er den rigtige der vandt.
Det er rigtig hyggeligt med de her små konkurrencer, men synes det var ærgeligt vi er så få der ville deltage.
Brugeravatar
Maiken

Geografisk sted: Jyderup vest sjælland

Indlægaf MichaelS » ons aug 22, 2012 12:04 pm

Hej Alle,

Som dommer er det rart at det er overstået, ikke forstås at det var ubehageligt, men det krævede en smule af mig og skulle vurdere billeder på kunstnerens kvaliteter i resultatet velvidende at det ikke var noget jeg selv kunne gøre lige så godt, men sådan er det jo at være kritikker generelt.

Det sværeste ved rollen som dommer var at se de WIP billeder der blev lagt op undervejs, da jeg havde besluttet at jeg ikke ville kommentere på konkurrence emnerne før der var kåret en vinder.

Men når jeg ser kvaliteten i billederne er jeg overbevist om at jeg havde den rolle jeg bedst kunne udfylde, måske jeg kan være med i den næste konkurrence som deltager, det vil tiden vise. Men ellers er jeg da klar til Dommer rollen igen.

Tak igen til jer alle, det har været meget inspirerende og en ære at kunne få lov til udpege en af de mange som vinder.

Michael
Vincent Van Gogh
Brugeravatar
MichaelS

Foregående

Tilbage til Person Galleri (konkurrence galleri)