TRUE FIRE

Her kan du få vejledning til dit problem til at komme videre eller godt igang
Here you can get help and support to your problem

Redaktør: kimg

TRUE FIRE

Indlægaf rexuz » man jan 14, 2013 10:20 pm

hej alle sammen

jeg ved godt det har været oppe før men men men :D

er der nogen af jer der har nogle gode tips til hvordan man best starter ?

jeg kan ikke finde ud af det . det er som om det hele bare bliver til en stor klat

så jeg ved ikke helt hvor mit poblem er men tor det er det at bruge skapelonerne og få de bløde overgange

tænker lidt om jeg kan øve mig på en sort baggrund og så bare med hvid indtil jeg kan få de det bløde overgange til at virke

samtidig vil jeg godt høre om der er nogle der kan hjælpe mig med at finde de rektige farver og et stancel set der ikke er få dyrt
tænker på minimalt med farver lidt candis og grund farver , tænker jeg vil bruge aa få så slipper jeg få at blande farver .

håber jeg har forklaret mig godet nok .
ellers må i komme efter mig :D
rexuz
Site Admin

Re: TRUE FIRE

Indlægaf Maiken » man jan 14, 2013 10:32 pm

jeg har kigget lidt youtube videoer, men derfor kan jeg stadig ikke finde ud af det alligevel. Så jeg er bare med på en kigger/lytter :D
Brugeravatar
Maiken

Geografisk sted: Jyderup vest sjælland

Indlægaf Frederik » man jan 14, 2013 10:39 pm

Prøv først at øve dig på formen med en enkelt farve. Prøv at finde videoer med organic flames da de har et fedt flow. Det nogen har problemer med er at enten laver de en ost med huller eller får det til at ligne formen på oldschool flames - hvilket true flames ligger langt fra.
Det med farverne kan komme efter ;)
Vedhæftede filer
426971_149605268524585_1992903885_n.jpg
426971_149605268524585_1992903885_n.jpg (59.27 KiB) Vist 5140 gange
se mit galleri på http://www.fl-air.dk
Frederik

Geografisk sted: Hundested, nordsjælland

Indlægaf rexuz » man jan 14, 2013 10:47 pm

Frederik skrev:Prøv først at øve dig på formen med en enkelt farve. Prøv at finde videoer med organic flames da de har et fedt flow. Det nogen har problemer med er at enten laver de en ost med huller eller får det til at ligne formen på oldschool flames - hvilket true flames ligger langt fra.
Det med farverne kan komme efter ;)

ja der er der jeg er nu haha det liner mere oldschool flames med true fire farver haha . farverne er sådan set ikke poblemet dete er mere det med det skide flow i dem :D ...

men vil da lige prøve og kikke efter nogle organic flames og tak få tippet :D
rexuz
Site Admin

Tilbage til Support/ help