triden igen igen :D

Her kan du få vejledning til dit problem til at komme videre eller godt igang
Here you can get help and support to your problem

Redaktør: kimg

triden igen igen :D

Indlægaf rexuz » ons jul 17, 2013 10:35 pm

ok jeg har efter noget tid igen taget mig sammen og er gået over til triden igen ..

jeg har snakket med maiken om farverne og hun hade masser af nytige tips til dem :D tak få det :D

men jeg er lidt i trivl omkring den transperante base . hvordan blander man best med den . det skal vel fortyndes efter man har blandet malingen og den transperente base ..

så vis der er nogen der har noget info omkring blanding og brug af det .. ville jeg meget gerne høre lidet om det

jeg vil meget gerne lære lidt om det :D hvordan man laver candi ligened farver osv . jeg skulle jo gerne kunne bruge dem til ild osv os :D ...

håber i vil og kan hjælpe :D
rexuz
Site Admin

Re: triden igen igen :D

Indlægaf Maiken » ons jul 17, 2013 11:44 pm

du blander farven som du vil have den. derefter kommer du den mængde trans base i som du synes det kræves for at du får den mængde af transperant du kan lide og har brug for. den skal fortyndes lige som hvis ikke der er base i.
dvs. den mængde jeg kan lide er f.eks. : 3 dråber maling, 6 dråber tans. base og 2 dråber reducer.
Men det er virkelig et smags spørgsmål. Du kommer den mængde trans base i som du synes det kræver for at den bliver trans nok. Du fortynder bare den mængde som du plejer. dvs så den har den tykkelse du kan lide at arbejde med.

Håber det hjalp dig lidt.
Brugeravatar
Maiken

Geografisk sted: Jyderup vest sjælland

Re: triden igen igen :D

Indlægaf rexuz » tors jul 18, 2013 12:19 am

Maiken skrev:du blander farven som du vil have den. derefter kommer du den mængde trans base i som du synes det kræves for at du får den mængde af transperant du kan lide og har brug for. den skal fortyndes lige som hvis ikke der er base i.
dvs. den mængde jeg kan lide er f.eks. : 3 dråber maling, 6 dråber tans. base og 2 dråber reducer.
Men det er virkelig et smags spørgsmål. Du kommer den mængde trans base i som du synes det kræver for at den bliver trans nok. Du fortynder bare den mængde som du plejer. dvs så den har den tykkelse du kan lide at arbejde med.

Håber det hjalp dig lidt.

hey ja tak maiken det giver en ide om hvordan jeg skal gribe det an :D .. jeg er nemlig helt på bar bund så prøver nok ud fra den måde du beskiver og så ser vi derfra :D takker :D
rexuz
Site Admin

Tilbage til Support/ help