pinup nr 2

Her kan du have dit eget galleri.
Eller uploade billeder af projekter
Here you can opload your ongoing or finished projects

Redaktør: kimg

pinup nr 2

Indlægaf rexuz » ons feb 13, 2013 4:27 am

så er jeg gået igang med en til ...
hmm der er meget lang vej igen og det er nogle ting der skal rattes til ><
men det er da en start

Billede
rexuz
Site Admin

Re: pinup nr 2

Indlægaf rexuz » ons feb 13, 2013 5:42 am

lige lidt mere .

det her er grunden til at jeg hopper lidt rundt mine skygger i hudfarven passer ikke til tøjet så dem skal jeg os over igen :D
men her er det jeg har nået

Billede
rexuz
Site Admin

Indlægaf rexuz » ons feb 13, 2013 9:04 am

så kom der lidt mere :D det næate bliver hanskerne og baggrunden inden jeg gå igang med håret

hvis der er en af jer der har en ide til en gø kontrast til den lysseblå i tøjet som kunne bruges til baggrund så kom glad :D er nemlig ikke sikker på hvad jeg vil men det skulle gærne være noget der få tøjeg til at stå ludt ud :D ..

Billede
rexuz
Site Admin

Indlægaf rexuz » ons feb 13, 2013 10:28 pm

så kom der lidt mere :D ..
stadig nogle fejl men det bliver rattet

Billede
rexuz
Site Admin

Indlægaf ~ Oester ~ » ons feb 13, 2013 11:03 pm

Total unfair at du selv kan tegne sådan noget cool noget, gid det var mig, men det dælme godt ud og kæft der er gang i sprøjten der hjemme ;)

<Rattes-Rettes> :)
Paint by ~ Øster ~
Brugeravatar
~ Oester ~

Geografisk sted: Slagelse ~ Vestsjælland

Indlægaf rexuz » ons feb 13, 2013 11:33 pm

~ Oester ~ skrev:Total unfair at du selv kan tegne sådan noget cool noget, gid det var mig, men det dælme godt ud og kæft der er gang i sprøjten der hjemme ;)

<Rattes-Rettes> :)

haha ja jeg har jo ferie og det har damen ikke så jeg kan lige så godt male :D .... men lige nu er jeg ved at prøve på at få ården i tingene igen her kommer så nemt til at rode :D
rexuz
Site Admin

Indlægaf Maiken » tors feb 14, 2013 12:53 am

Ja den bliver også rigtig god Martin. Der erdog noget ved hendes bryst. Tror du har fået lavet det lidt fladt i bunden. Altså det der stikker ned fra hendes bluse. Der er mere fylde på der hvor hun har tøj på.
Brugeravatar
Maiken

Geografisk sted: Jyderup vest sjælland

Indlægaf rexuz » tors feb 14, 2013 1:38 am

Maiken skrev:Ja den bliver også rigtig god Martin. Der erdog noget ved hendes bryst. Tror du har fået lavet det lidt fladt i bunden. Altså det der stikker ned fra hendes bluse. Der er mere fylde på der hvor hun har tøj på.

det kan der være noget om tor det er skyggen mellem hindes brystkasse og bryst og så det at skyggen i bluseligger lidt forkert men det er godt du siger det få det kikkede jeg slet ikke efter . :D
samtidig mangler der en skygge " i " rykken der skal så hinde til at se id som om hun dejer i overkroppen og det gør nog os at tingene ser lidt dumme ud ..
det er det samme med hindes overarm den ser os meget tyk ud det er os en skygge der mangler ..

jeg har været lidt tilgageholdene med at gøre hinde få mørk vil hellere gå ind og gøre hinde mørkere senere ind at gøre hinde få mørk fra starten af :D

men tak maiken det hjælper virkelig :D
rexuz
Site Admin

Indlægaf rexuz » tors feb 14, 2013 2:45 am

så er bunden lagt
nu skal der bare samles op på det :D så det kommer til at være en helhed med det bliver ikke idag :D ..
Billede
rexuz
Site Admin

Indlægaf Kenneth » tors feb 14, 2013 6:36 pm

HA HA HA hendes røv er flækket....ku bare ikke nærre mig :P
armen i skuldr området tættest på kiggeren, det ser ud som om lyset kommer bagfra så jeg ville lave en mini skygge bag håret lysne op midt på en tynd farveforskel inden armen kommer for at illustrere dybde forskellen mennem ryg"vinge" og arm, så ville jeg lave lidt mere skygge på forsidn tror jeg....der er noget der forvirrer mit øje synes jeg... jeg ved ikke er lidt i syv sin med skulder hals hvordan det ville se ud i lyset, men er lidt i tvivl

når det er sagt så synes jeg du får produceret noget af GOD kvalitet i et rasende tempo, du er ved at være i god træning, det ses tydeligt......jeg husker stadig da vi snakkede sammen til biler i herning for 100 år siden og du begyndte at snuse til airbrush, så lå det stille i en del år og nu har du været igang på 100% i hvad 2-3 måneder maks :?: vildt
Med Venlig Hilsen
Kenneth
Brugeravatar
Kenneth

Geografisk sted: Sverige

Indlægaf rexuz » tors feb 14, 2013 9:13 pm

Kenneth skrev:HA HA HA hendes røv er flækket....ku bare ikke nærre mig :P
armen i skuldr området tættest på kiggeren, det ser ud som om lyset kommer bagfra så jeg ville lave en mini skygge bag håret lysne op midt på en tynd farveforskel inden armen kommer for at illustrere dybde forskellen mennem ryg"vinge" og arm, så ville jeg lave lidt mere skygge på forsidn tror jeg....der er noget der forvirrer mit øje synes jeg... jeg ved ikke er lidt i syv sin med skulder hals hvordan det ville se ud i lyset, men er lidt i tvivl

når det er sagt så synes jeg du får produceret noget af GOD kvalitet i et rasende tempo, du er ved at være i god træning, det ses tydeligt......jeg husker stadig da vi snakkede sammen til biler i herning for 100 år siden og du begyndte at snuse til airbrush, så lå det stille i en del år og nu har du været igang på 100% i hvad 2-3 måneder maks :?: vildt

hehe kan du virkelig huske herning trode jeg du hade glemt :D

tilbage til biledet :D ... det der med skyggerne kommer nok her i aften . Celo har lige været på besøg idag så der er ikke blevet malet så meget men nu burde han være køreklar :D

men ja der er noget med den skulder og så alle skyggerne på hinde men det er fordi jeg har været lidt tilbageholdene med at gå få mørkt i huden :D
så skyggerne er der de er bare ikke til at se inu så skal over dem igen få at få dem til at mache :D

og så vil jeg da lige takke få de pæne ord , men ja jeg startede sådan få alvor igen i julen :D og kan kun sige at de nye pistoler virkelig har hjulpet meget det at man kan konsentere sig om at male og ikke på at få pistolen til at virke gør alser meget :D ...
og syndes da os selv at jeg er blevet meget beder og jeg lære noget vær gang jeg begynder på noget nyt . så det er hærligt .
og jo jeg skal med på nogle kursuser nu og er begyndt at spare sammen så der os er penge til det :D så nu gør jeg alvor af det
btw kommer der ikke et kursus der indeholder lid ? :lol: få jeg fatter det stadig ikke haha
rexuz
Site Admin

Indlægaf rexuz » fre feb 15, 2013 9:51 pm

lige lidt mere på hinde haha kan ikke lade hinde være :D
Billede
rexuz
Site Admin

Indlægaf Maiken » lør feb 16, 2013 1:57 am

Rigtig flot Martin. Der er nu stadig noget med det bryst. Som om hendes bluse er for stram, så den trykker brystet fladt. kan du følge mig? Det er selve linjen rundt om brystet (fra blå til rød) som er for lige tror jeg.
Men rigtig flot lavet og hendes ansigt er også blevet rigtig godt. Har du tegnet hendes øjne op med tusch?
Brugeravatar
Maiken

Geografisk sted: Jyderup vest sjælland

Indlægaf rexuz » lør feb 16, 2013 2:11 am

Maiken skrev:Rigtig flot Martin. Der er nu stadig noget med det bryst. Som om hendes bluse er for stram, så den trykker brystet fladt. kan du følge mig? Det er selve linjen rundt om brystet (fra blå til rød) som er for lige tror jeg.
Men rigtig flot lavet og hendes ansigt er også blevet rigtig godt. Har du tegnet hendes øjne op med tusch?

haha nej ikke med tusch men med pensel . jeg bleb så trat af at de hele tiden blev få små ... det blanke fra penslen forsvinder vis den få klarlak eller transperent base :D
rexuz
Site Admin

Tilbage til Galleri/gallery