Mikkel Kessler airbrush portræt

Her kan du have dit eget galleri.
Eller uploade billeder af projekter
Here you can opload your ongoing or finished projects

Redaktør: kimg

Mikkel Kessler airbrush portræt

Indlægaf Becomeone » ons jan 08, 2014 5:37 pm

Hey guys, er ny herinde så tænkte jeg lige ville smide en post :) Har malet med airbrush i 5-6 år nu, og graffiti med spray i over 15 år. Jeg har lavet et airbrush maleri af Mikkel Kessler, som kan ses her

Billede

Tjek mere af mine ting på min hjemmeside her

http://becomeone.dk/index.html

se flere billeder af mikkel kessler maleriet og andre airbrush opgaver jeg har lavet på min hjemmeside her

http://becomeone.dk/vaegmaleri-airbrush-og-graffiti-udsmykning.html

Lad mig høre hvad i andre synes :)
Mvh / Kind regards

William Thystrup
(Becomeone)
Artist & Graphic designer
Tlf +45 26209915
www.becomeone.dk
Brugeravatar
Becomeone

Geografisk sted: 2300 S

Re: Mikkel Kessler airbrush portræt

Indlægaf jensen » fre jan 10, 2014 12:14 pm

den er godt flot. :P
Er det fordi pladen hælder eller er hans ansigt lidt utydelig.?
jeg synes du har lavet de mavemuskler rigtig godt. :D ja i det hele taget er det blevet godt, på nær det lidt utydelige ansigt.
jensen

Geografisk sted: slagelse

Indlægaf Kenneth » fre jan 10, 2014 2:40 pm

velovervejet arbejde, dog forskel i niveauer i skyggerne og god komposition, hvilket jo ofte kan være svært
thumbs up
Med Venlig Hilsen
Kenneth
Brugeravatar
Kenneth

Geografisk sted: Sverige

Indlægaf Becomeone » ons apr 02, 2014 4:50 pm

Hej Jensen og Kenneth, mange tak for jeres svar - er glad for at i kan li kompositionen, osv !

Skyggerne / fades`ne ser nok lidt mørke ud på billedet før, men man kan se skygger og detaljer lidt bedre på billederne her :

Billede
Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Her er også lige et andet nyt airbrush / spray projekt jeg har lavet på det sidste.. Superman vægmaleri :)

Billede
Billede
Billede
Mvh / Kind regards

William Thystrup
(Becomeone)
Tlf +45 26209915
www.becomeone.dk
Brugeravatar
Becomeone

Indlægaf Kenneth » ons apr 02, 2014 9:31 pm

sjovt at der kommer et indlæg fra dig nu....jeg sad tidligere på ugen og kiggede på din hjemmeside og tænkte " mon han får malet noget for tiden"

kan rigtig godt lide helheden på supermand billedet, fedt at have på den måde :wink:

det står rigtig godt til rummet
Med Venlig Hilsen
Kenneth
Brugeravatar
Kenneth

Indlægaf Becomeone » fre apr 11, 2014 2:13 pm

Hej Kenneth

Tak for din kommentar, er glad for at høre at du kan li superman kompositionen ;) ja har fået malet lidt, bla 2 store vægmalerier for Novo nordisk..

Nu hvor jeg har dig, så kunne jeg godt tænke mig at høre dig om et par airbrush spørgsmål jeg har gået og tænkt på. Håber du har tid og lyst til at svare :)

1. Jeg har nu brugt Schminkel maling til mine airbrush ting de sidste 5 år, da det er hvad der er nemmest at få fat på i indre by (kbh). Synes dog malingen er lidt dyr (55 kr for en 28ml farve). Udover det så har schminkel farverne også en tendens til at fucke min pistol lidt op, specielt hvid da den er meget hurtigt tørrende. Blander dem selvfølgelig op med fortynder, men stadig meget kraftige.
Har hørt meget om createx men synes ikke jeg har set det i butikkerne jeg kommer i. Er der et bedre alternativ på markedet, og evnt lidt billigere?

2. Jeg bruger en Iwata pistol nu, men har haft mange andre pistoler før af mærket Rich. Synes Iwataen er en udemærket pistol, men engang imellem bliver der ved med at komme luft ud af pistolen selvom jeg ikke trykker ned på knappen. Er det kompressoren eller indvendigt i airbrush pistolen problemet ligger? Når jeg skiller den ad, renser og tilsætter kompressoren igen fjerner det for det meste problemet, men ikke altid. Kunne være fedt at vide præcis hvilken del den er gal med :)

3. Har gået og tænkt på, om der findes nogen værksteder / atelier i kbh-området hvor andre airbrush malere laver deres ting, på lærred og biler osv? Kunne godt bruge et sted hvor jeg kunne stå og lave mine ting sammen med folk der også maler airbrush, når jeg ikke er ude og lave opgaver. ( Jeg bor på amager ).

Det var vist det hele, glæder mig til at høre dine svar ;)
Mvh / Kind regards

William Thystrup
(Becomeone)
Tlf +45 26209915
www.becomeone.dk
Brugeravatar
Becomeone

Indlægaf jensen » fre apr 11, 2014 8:01 pm

Nu spørger du godt nok kenneth, men creaxent købes over nettet, men her i slagelse har flere butikker (hobbybutikker og farvehandler) dem.
ang, din pistol, så lyder det som en utæt pakning. :wink:
jensen

Geografisk sted: slagelse

Indlægaf Kenneth » lør apr 12, 2014 6:07 pm

Hey Wiliam

sejt med Novo opgaverne, er det noget vi kommer til at se eller er det "hemmelige" projekter.....det er jo ikke alle firmaer der ønsker man deler deres købte kunst

angående maling så synes jeg det som virker bedst OG strækker sig længst er Trident....det og Marissa Oosterlee´s "signature serie" er mine fortrukne farver...
Trident forhandles "desværre" kun af os. og Marissas kun af hende (men den er også ALT for dyr til meget store malerier synes jeg).

Jeg ved ikke helt så meget om hvad butikkerne i København har, med ved at kreas har Golden maling.....vores webshop www.airbrushshoppen.dk har jo en fast fragt på 49.- så der kunne du hurtigt spare en del på farver tænker jeg......du kunne jo måske alliere dig med Michael som jeg har CC sammen med, Han bor jo på Frederiksberg og kunne måske tage maling med ind jeg ved også at han kender til et par steder i københvn hvor der er kunstnere som maler med airbrush og andre teknikker på lærred.

til din pistol så sidder der en "pal" i luft ventilen som triggeren rammer når du trykker på triggeren, denne er omringet af en pakning , det kan være denne ELLER det kan være at hele din luftventil trænger til at blive smurt op.
Med Venlig Hilsen
Kenneth
Brugeravatar
Kenneth

Indlægaf Becomeone » man apr 14, 2014 4:20 pm

Hey Kenneth & Jensen

Tak for jeres svar - sætter pris på det! Er det muligt at skille pistolen ad så meget at man kan komme ind og smøre der ved pakningen omkring luftventilen? Jeg plejer bare at afmontere dyse, hætte, nål og trigger samt kop og lægge det i en skål med acetone i en halv times tid for at løsne malingen. Der er sikkert en bedre måde at gøre det på men jeg bruger min pistol meget så renser den et par gange om ugen.

Til Kenneth, ja naturligvis må i se mit arbejde for Novo, det tror jeg ikke de har noget imod :) poster en ny kommentar med lidt billeder...

Mht maling, så har jeg været inde og kigge på jeres shop. Jeg kunne da godt tænke mig at prøve Trident farverne, det lyder som god maling i beskrivelsen selvom prisklassen er nogenlunde det samme som schminkel. Kan man få kontakt oplysninger til ham din partner Michael evnt? Så kunne jeg måske aftale noget med ham her i kbh hvis han har tid og lyst.. :) ellers må jeg tage ud og kigge ind i jeres butik en dag.

Ps. Burde i ikke også lave en funktion til jeres site så man får en mail notits når der er svaret i tråden? Kunne være luxus ;)
Mvh / Kind regards

William Thystrup
(Becomeone)
Tlf +45 26209915
www.becomeone.dk
Brugeravatar
Becomeone

Indlægaf Becomeone » man apr 14, 2014 4:28 pm

Lidt billeder fra Novo...

Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Mvh / Kind regards

William Thystrup
(Becomeone)
Tlf +45 26209915
www.becomeone.dk
Brugeravatar
Becomeone

Indlægaf Kenneth » tirs apr 15, 2014 12:10 am

er slet ikke i tvivl om det koster det samme som Schminke, men Tridene tynder FRA 1:1 og op efter, så det er farver som er drøje i brug og de dækker utroligt langt.

ALARM Acetone er noget af det værste du kan bruge, det er så skrapt og giftigt at jeg på det kraftigste må fraråde dig at bruge det...til noget om involverer pakninger da disse bliver smadret.

angående kontakt til michael så¨er det telefonnummer "nummer" 2 på webshoppen.

hvis du mener besked på forum, så har det sådan en funktion, virker det ikke hosdig så tjek op på din angivne mail eller i dine personlige indstillinger, for jeg får ALTID mails når der er svaret på en tråd jeg er "med" i
Med Venlig Hilsen
Kenneth
Brugeravatar
Kenneth

Indlægaf ~ Oester ~ » søn maj 04, 2014 1:17 am

Hey William.

Har du fundet/ fandt du noget sted i kbh som du kunne stå og male??

Mvh Claus
Paint by ~ Øster ~
Brugeravatar
~ Oester ~

Geografisk sted: Slagelse ~ Vestsjælland

Indlægaf Becomeone » ons maj 07, 2014 3:51 pm

Hej igen !

Tak for svar Kenneth, jeg modtager desværre stadig ikke notifikation om svar selvom jeg har kigget i mine indstillnger, der er et flueben i "subscribe to this topic" nederst i denne tråd men modtager ingen mail ved svar. Har min daglige mail tilmeldt. i mine indstillinger står der til trods for det :

"Below is a list of forums and topics you are subscribed to. You will be notified of new posts in either. To unsubscribe mark the forum or topic and then press the Unwatch marked button.

You are not subscribed to any forums.

You are not subscribed to any topics."

Tak jeg er klar over at acetone ikke er det bedste, men må så sige at det er det eneste jeg kender til der får malingen til at opløse sig helt når det er tørret meget ind, så bruger det stadig fortyndet op med 2/3 sæbevand til når pistolen er helt smurt ind i maling. Hvad vil du ellers anbefale som et bedre alternativ?

Jeg tjekker op på farverne næste gang jeg står og skal bruge mange, tak for anbefalingen;)

Til Oester :

Nej ikke endnu desværre, har adgang til lokaler her på amager men ikke steder hvor der står andre airbrush / spray malere... Står du også med samme problem?
Mvh / Kind regards

William Thystrup
(Becomeone)
Tlf +45 26209915
www.becomeone.dk
Brugeravatar
Becomeone

Indlægaf Kenneth » tors maj 08, 2014 10:00 am

Så har jeg rodet lidt rundt i roden og svarer her i stedet for at sende en PM...for at se om du får email advisering nu....virker det ?
Med Venlig Hilsen
Kenneth
Brugeravatar
Kenneth

Indlægaf Becomeone » fre maj 23, 2014 9:31 pm

Hmm der kom desværre stadig ingen notits men så må jeg bare tjekke mere op på siden ;)

Har lige en lille airbrush video tli folket ihvertfald :)

http://ink361.com/app/photo/ig-725478201572714620_245125505

http://ink361.com/app/photo/ig-725485023583004935_245125505
Mvh / Kind regards

William Thystrup
(Becomeone)
Tlf +45 26209915
www.becomeone.dk
Brugeravatar
Becomeone

Næste